Bezawaryjna praca na wyciągnięcie ręki

Stała współpraca serwisowa to klucz do sukcesu naszych klientów. Zespół inżynierów serwisu Digiprint oferuje Państwu bogate doświadczenie i profesjonalizm w zakresie instalacji, szkoleń, doradztwa technicznego oraz napraw serwisowych.

Współpraca

Współpraca z naszym serwisem to gwarancja uzyskania kompletnych informacji dotyczących produktów, a także szybka i fachowa pomoc naszych inżynierów.

Instalujemy oraz serwisujemy wszystkie urządzenia zakupione u nas, zarówno te w czasie gwarancji jak i po jej wygaśnięciu. Dodatkowo świadczymy serwis dla urządzeń, które nie zostały u nas zakupione, a będących wcześniejszą wersją obecnie oferowanych przez nas produktów.

Zgłoszenia

Dla Państwa wygody uruchomiliśmy system ewidencji zgłoszeń serwisowych. Mają Państwo możliwość zgłoszenia awarii, problemów technicznych lub potrzebę wizyty serwisanta telefoniczne lub przez e-mail, od poniedziałku do piątku w godz. 09.00–17.00.

@: serwis@digiprint.pl

t: 48 608 204 068

Zapraszamy do współpracy - profesjonalna pomoc techniczna, pakiety i umowy serwisowe, instalacje oraz szkolenia.

Zamówienia materiałów eksploatacyjnych

Zamówienia ostrzy, bitów frezujących, mat podkładowych oraz innych materiałów eksploatacyjnych mogą być realizowane poprzez:

  • WebShop Kongsberg - Klienci mogą dokonywać indywidualnie zakupów na stronie Kongsberg Store używając swojego ID, który jest dostępne po założeniu konta. Do jego stworzenia potrzebny jest CustomerCode.
  • Digiprint - zamówienia realizowane są na podstawie maila z zapotrzebowaniem przesyłanym do działu logistyki na adres:logistyka@digiprint.pl

W razie potrzeby wsparcia, przy doborze odpowiednich materiałów eksploatacyjnych prosimy o kontakt z działem handlowym: tektura@digiprint.pl

Pakiety serwisowe

  • Kontrakt czerwony

    • Pomoc telefoniczna
      (czas reakcji do 2 godzin)
    • Interwencja serwisowa
      w ciągu dwóch dni roboczych
    • Naprawa sprzętu
      bez dodatkowych kosztów
    • Koszty dojazdu
      w ramach pakietu
    • Bezpłatny przegląd sprzętu
      co 6 miesięcy
    • Koszt naprawy lub wymiany
      części w pakiecie
  • Kontrakt zielony

    • Pomoc telefoniczna
      (czas reakcji do 2 godzin)
    • Interwencja serwisowa
      w ciągu dwóch dni roboczych
    • Naprawa sprzętu
      bez dodatkowych kosztów
    • Koszty dojazdu
      w ramach pakietu
    • Bezpłatny przegląd sprzętu
      co 6 miesięcy
  • Kontrakt pomarańczowy

    Dotyczy software

    • Pomoc telefoniczna
      (czas reakcji do godziny)
    • Wsparcie techniczne i pomoc
      w ramach zdalnego dostępu
    • Aktualizacje (upgrade oraz update)
      w pakiecie
    • Wizyta serwisu
      z 50% zniżką
  • Kontrakt niebieski

    • Pomoc telefoniczna
      (czas reakcji do 2 godzin)